"Vigyázz, nehogy elvessz a hazugságok hálójában! De ha már elnyelt, lépj ki a fényre! "

2012. március 12., hétfő

3. fejezet- Újra a padban

Sziasztok! Lám-lám újra itt vagyok és hoztam nektek egy újabb fejit. remélem azok, akik eddig követtek és olvastak azok továbbra sem hagynak magamra és megbocsájtják nekem, hogy nem tudtam hozni eddig ezt a fejit. remélem azért ehhez már kicsit több komit kapok. Jól esne ha legalább 3 ember komizna. Biztos vagyok benne, hogy abból a 9 r. o. mellett még vannak névtelen olvasóim és biztosan nem lenne nehéz összehozni 3 komit. Nagyon megköszönném! :)
Angeles


Bella szemszöge:

***2 héttel a vizsgák után***

Gyönyörű napsütéses reggelre ébredtem és amint a Nap apró sugara megcsiklandozta pocakom, hatalmasat nyújtózkodtam. Egy apró ásítást is elengedtem, aztán lassan felültem az ágyamon. Egy nagyobbacska fájdalom nyílalt alhasam tájékába és hirtelen azt sem tudtam, mit kellene tennem. Fáj. Iszonyatosan fáj. Lassan elindultam, a szoba egyre sötétebb lett, de most nem érdekelt. Apró léptekkel közeledtem a fürdőszoba felé és amikor beléptem, becsuktam az ajtót és a hideg csempének dőlve, lecsúsztam a földre. Jól esett, ahogy a csempe hűtötte a hátam. A levegő egyre szabályosabban áramlott és a nemrég még zakatoló szívem is lassabb ütemre váltott. Lenyugodtam, így képes  voltam felállni és a mosdókagylóhoz léptem, ahol egy hatalmas tükör csüngött a falon. Hideg vizet locsoltam arcomba és próbáltam kitisztítani a látásomat is. Jobb lett. Beléptem a zuhany alá és alaposan lezuhanyoztam Edward kedvenc tusfürdőjével, finom vanília illatú volt, majd egy egzotikus kissé málna illatú sampon nyomtam kezembe és pár percig azzal dörzsöltem hajamat, majd leöblítettem és már készen is voltam. Elzártam a vizet és egy törölközőt magamra tekertem, és egy másikat a hajamra. Újra a mosdókagylóhoz léptem és megmostam a fogamat. Nem éreztem magam éhesnek, így gondoltam elkészülök és már megyek a suliba. Kifésültem hajam és 20 percig tartó szárítás után ismét kifésültem egy kicsit. Hagytam, hogy lágy hullámú hajzuhatagom vállamra hulljon. A gardróbomhoz léptem és egy fekete miniruhát választottam. Azóta az éjszaka óta sokkal merészebb ruhákat is felmerek venni. A ruha mell részénél a nyak felé tart egy háromszög alakban apró anyag, amit nagyobb kövekkel van díszítve. Alice még akkor vette, amikor Edward és én kibékültünk, mert szerette volna megünnepelni, de nem volt merszem felvenni. Most már van és ma már sokkal többet tudnánk ünnepelni, vagyis sokkal több okunk lenne az ünneplésre. Aztán előkapartam egy rémisztően magassarkú cipőt. Fekete selyem anyagból készült. Kényelmes darab volt és nekem nagyon tetszett. Még magamra dobtam egy vagányabb, szexi sminket, aztán már a lépcsőn lefelé vettem az irányt. Éppen amikor az ajtóhoz értem, szerelmem kocsijának hangja állított meg. Aztán pár másodperccel később megszólalt a duda, amire késztetést éreztem, hogy kilépjek a házból. Lassan kinyitottam az ajtót és a kocsinak támaszkodó férfi tátott szájjal üdvözölt engem. Még akkor sem volt képes becsukni, amikor elé érve én magam nyúltam álla alá. Annyira vicces látványt keltett, de nem akartam látványosan kinevetni őt. Apró csókot nyomtam ajkára, amire persze azonnal becsukta, majd mint valami cukorra éhező kisgyerek szorosan ajkamra tapadt. Közelebb vont magához és olyan szorosan ölelte derekam, mint még soha ezelőtt. Mintha attól félne, hogy elszaladok előle.
-Edward minden rendben?-kérdeztem, de ő csak mélyeket szippantott nyakamból, aztán fájdalmas arccal eltolt magától. Nem értettem, mit jelent ez az egész, de ezt a gyönyörű pillanatot most nem akartam elrontani azzal, hogy erőszakoskodok, hogy mondja el, amit érez.
-Szeretlek Bella!-mondta fájdalommal teli hangon, majd egy  apró csókot nyomott ajkam vonalára és az ülésre ültetett. Óvatosan becsatolta a biztonsági övemet, majd beült a volán mögé. A gázra taposott és úgy száguldott mint valami őrült, aki menekül a világ elől.
-Megijesztesz szerelmem.-mondtam ki, amit valóban éreztem.
-Most először mondod ki azt, amit már eddig is ki kellett volna mondanod.-válaszolta és tudtam most mindent elrontottam azzal, hogy ezt mondtam. Már megbántam, de sajnos nincs semmi képességem, amivel változtathatnék ezen az dolgon. A múlton.
Beérve az iskolába nem szóltunk egymáshoz, csak lágyan megfogtuk egymás kezét és a diák tömeg között sétálva, a Cullen testvérekhez értünk. Alice mosolygott, de éreztem rajta, hogy valamit tud, amit én még nem. De megfogom tudni, különben ne legyen a nevem Isabella Swan.
Az órák csiga lassúsággal teltek és én már majd beleőrültem a kíváncsiságba, hogy mi lehetett ez az egész. Aztán végre elteltek az órák és én kimehettem az iskola fullasztó falai közül. A parkolóban a diákok rendesen szemügyre vettek és én Alicet kerestem, de nem találtam sem őt, sem a többieket. Még csak a kocsi sem volt ott ahol kellett volna, aztán hirtelen egy hideg kéz érintette meg vállam és én egy sikkantás kíséretében megfordultam. Jasper volt az és mosolyogva nézett szemeimbe, de hirtelen elrántotta pillantását.
-Nyugi Bella! Csak én vagyok az. A többieknek vadászniuk kellett, Edward meg egy kicsit marcangolja magát és megkért, hogy vigyelek haza.- magyarázta el egy szuszra. Én meg már semmit sem értettem.
Lassan elindultunk az erdő sűrűjébe, ahol Jasper a hátára kapott és a fákon repülve közelítettük meg a házamat. Boldog voltam, hogy legalább Jasper őszintén elmondta, hogy mi a helyzet. Leültem az ágyamra és Jasper az ablakhoz lépett és már épp ugrani készült, amikor én megállítottam.
-Jasper várj!-stopoltam le hirtelen ötlettől vezérelve. Ő meglepetten fagyott meg a párkányon állva.
-Valami baj van?-kérdezte még mindig ott állva.
-Semmi, csak kérlek maradj még!-ráztam aprókat fejemen és ő engedelmeskedett nekem. Lassú léptekkel haladt az ágyam végébe, de egy centivel sem jött közelebb. Még most is távolságtartó volt velem, de most nem érdekelt. Már hozzászoktam ehhez.
-Jól van itt maradok, amíg kell.-egyezett bele, bár már percek óta az ágyam végében üldögélt. Egy darabig még csendben néztük a takaróm mintázatát, aztán megtörtem a csendet.
-Szerinted Edward ismét megmakacsolja magát?-kérdeztem és hangomban érezhető volt az ez miatti félelem. Jasper percekig csak némán nézett rám. Talán csak átgondolta, hogy mi lenne a legmegfelelőbb válasz, de aztán csak felsóhajtott.
-Nem tudom Bella. Őszintén szólva, sosem látjuk őt. Amikor épp nincs veled, akkor valahol messze van tőlünk. Reggelente amikor ketten az iskolába tartotok, érzem rajta, hogy feszült, de mérhetetlenül szerelmes.- mondta, de nem említette, hogy a szerelem rám irányul, vagy másra.
-Szerelmes, oké. Viszont miért nem mondtad ki a személyt, aki ezt kiváltja belőle? Már nem én vagyok az?-kérdeztem és féltem a választól. De most megpróbáltam nem kimutatni, persze jól tudtam, hogy Jasper előtt felesleges titkolni az érzelmeimet.
-Te mindig mindent észreveszel, igaz?-mosolygott, persze elég erőltetett mosolyra sikerült. -Az igazság az, hogy magam sem tudom pontosan megállapítani, hogy a szerelem, ami lángol a szívében, a tied, vagy másé.-mondta és nekem mérhetetlenül fájt a tudat, hogy talán Edward már nem is szeret engem. Ez mindent megmagyarázna, a múltkor történteket és a mai napot is. És mindent, ami a számomra legcsodálatosabb éjszaka óta történt velünk. A könnyek önkéntelenül folyni kezdtek szememből és én nem voltam képes megállítani őket. Tudtam, hogy ha bebizonyosodik, amit Jasper mondott, akkor vége mindennek. Edward ismét elhagy. Ismét, de mostanra már örökre.


Jasper szemszöge:

Annyira sajnáltam, hogy én volt az egyetlen, aki mindent jól tudott és én nekem kellett így Bella szemébe néznem. Nem voltam képes hazudni neki, de az igazat sem akartam, hogy tudja, mert túlságosan fájdalmas lett volna számára.
Órákon át beszéltünk, aztán halk szuszogásra lettem figyelmes. Elaludt. Apró testét maga alá polcolta és kezével átkarolta két lábát. Egy kicsit megemeltem és a takaróval betakartam őt. Halk léptekkel indultam meg az ablakhoz és épp amikor az ajtó kinyílt, kiugrottam az ablakon. Heves féltő érzelmeket éreztem, apai szeretet árasztotta be testem és megnyugodtam, amikor éreztem gyermekem jól van. Ezeket persze nem én éreztem, hiszen én nem vagyok apa. Sosem lehetek már az, pedig annyira vágyom egy gyermekre. Aztán rohantam haza és meg sem álltam a szobámig. Szerelmem az ágyon feküdt és a plafont bámulta. Amint beléptem az ablakon át a szobába, karjaimba vetette magát. Olyan szorosan ölelt magához, mintha azt hitte volna, soha többé nem fog már látni.
-Szeretlek Alice!-suttogtam fülébe, amire ő vadul csókolni kezdett. Viszonoztam annak ellenére, hogy tudtam az igazságot. Mindent jól tudtam...

8 megjegyzés:

  1. szia z isteni csak nm aliceszel csalja ed bellát jazzt sajnálom legjobban
    puszy

    VálaszTörlés
  2. Szia demon! Huu el sem tudod képzelni, mennyire örülök annak, hogy írtál nekem véleményt. Iszonyatosan örülök, hogy tetszett neked! <3 :) Hát tudod amit kérdeztél az egy titok, egyenlőre... :D Ígérem minden ki fog derülni...remélem, máskor is írsz nekem
    puszi Angeles

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Úristennnnnn :DDD
    Na ne már hogy Alice-el csalja Edward Bellát.:((((
    Szegény Jazz.:///
    Amúgy nagyon tetszik!!!:DD
    FRISSET KÖVETELEK!!!Puszi.Pati.:)

    VálaszTörlés
  4. Szia Pati!
    Örülök, hogy tetszett a feji és igyekszem a frissel. Úristen el sem hiszem, hogy még egy komit kaptam. lehet ennél még nagyobb boldogság? :D nagyon köszönöm, éppen ezért igyekszem a következő fejivel, mert hálás vagyok azoknak az olvasóknak, akik nyomott is hagynak maguk után... :)))) Ami pedig Alicet, Jazzt, Edwardot és Bellat illeti hamarosan kiderül ;) Türelem!
    Puszi Angeles

    VálaszTörlés
  5. Hali, Angeles!
    Én teljesen máshogy értelmeztem az egészet, mint az előtttem komizók.
    Edward akkor most Alice-el csalja Bellát?? Én a történetből úgy értelmeztem h Tanya-val... Vagy én tévedek? Kicsit össze vagyok kavarodva. :/
    Amúgy a törid egész jó. :D Így tovább, csak ezt a kettősséget valahogy légyszi tisztázd mielőbb! :) Mikor jön friss? Várom már! :D Ja és kb. milyen rendszerességgel lesznek egyáltalán frissek?? Remélem hamar válaszolsz. ;)
    Puszi,
    Orange

    VálaszTörlés
  6. Szia Orange! Ne aggódj ígérem minden tisztázódni fog a fejezetek során. Nem hagyok senkit sem kétségek között. :) Nagyon köszönöm a komit! Hálás vagyok érte! Örülök, hogy neked is tetszik. Az hogy kb milyen időközönként frisselek, hát megpróbálok minden hónapban min. 1 fejit feltenni, ha sikerül és időm engedi, akkor 2 lesz havonta. sajnos ennél konkrétabbat most nem nagyon tudok.
    Köszönöm, hogy írtál!
    Szép napot mindenkinek!
    Puszy

    VálaszTörlés
  7. Hali, Angeles!
    Mikor lesz friss??? 1 hét múlva lesz 3 hónapja, hogy nem írtál semmit. ://
    Orange

    VálaszTörlés
  8. szia Orange! ne haragudjatok, amiért eddig nem jelentkeztem, de sajnos az iskola elvette minden energiámat és nem tudtam írni nektek, illetve sok minden más is közbejött, de most van egy kis időm és ezt bepótolom azzal, hogy megírom nektek a 4. fejezetet. Még egyszer bocsánat, amiért eddig nem írtam! remélem akad még aki olvasni fog ennek ellenére :)
    puszi
    Angeles

    VálaszTörlés