"Vigyázz, nehogy elvessz a hazugságok hálójában! De ha már elnyelt, lépj ki a fényre! "

2011. december 2., péntek

Prológus

Sziasztok! Meghoztam a prológust, legyen ez amolyan kis ízelítő a történetemből. Remélem, tetszeni fog nektek és sok-sok olvasóm lesz, akik biztatnak, vagy esetleg segítenek javítani munkáimat, hibáimat :) Szép estét!
Puszy


Isabella Marie Swan győzött. Győzött és a nyereménye nem más, mint Edward Cullen szíve, szerelme. Örökké együtt fogunk élni és szeretni egymást. Remélem, hogy végre megértette, hogy nem biztos, hogy az a jó nekem, amit ő jónak lát! Már csak egy-két hónap és érettségi. És az érettségivel együtt az esküvőnk és vele együtt az átváltozásom ideje is közeleg. Nincs már messze a végzetem. Követ, lohol utánam és lassan célba ér. Talán jól végződik. Mert jól kell végződnie! Pontosan úgy fog történni minden, ahogy azt én elgondolom, mert megérdemlem ennyi szenvedés után. A pokolban éreztem magamat a hiánya miatt és most itt van. Itt van és soha nem engedem ki a karmaim közül, mert megküzdöttem érte és nem kapja meg senki sem. Senki!!!!
Pedig ekkor még álmodni sem mertem volna, hogy mi minden fog  velem, velünk történni és talán a boldog vég sosem jön el. Talán megváltozik minden. Talán rossz irányba fog menni az utunk, talán a jó felé, de abban biztos vagyok, hogy én mindent meg fogok tenni azért, hogy ő az enyém maradjon és szerethessem örökre! És szerelmünk ne kerüljön a hazugságok hálójába! Soha!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése